لبخند کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان به شرکت کنندگان

همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان در خرم آباد با کیک های مخصوص این جشنواره از قصه گویان و شرکت کنندگان پذیرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان در خرم آباد با کیک های مخصوص این جشنواره از قصه گویان و شرکت کنندگان پذیرایی شد.
در یک کار خلاقانه از سوی دبیرخانه بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان کیک مخصوص این جشنواره تهیه و از قصه گویان و شرکت کنندگان پذیرایی شد.
این کیک با طرحی برگرفته از رنگ و عنوان جشنواره طراحی و پخته شده است و شرکت کنندگان با بریدن این کیک لبخند زدند.
براساس این خبر: رقابت استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آبان ماه 1402در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان واقع در خرم آباد برگزارشد.
گفتنی است: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره استان لرستان صبح روز سه شنبه 30 آبان ماه با حضور مسولان استانی و هنرمندان در محل در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان در خرم آباد با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان

کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان

کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان

کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان

کیک مخصوص جشنواره قصه گویی لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =