بیست‌و نهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در دالاهو

در راستای طرح بیست روز یک شهرستان، بیست‌و نهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در دالاهو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای طرح بیست روز یک شهرستان، بیست‌و نهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در دالاهو برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تشکر از میزبانی و زحمات انجام شده توسط همکاران مرکز دالاهو، بیان داشت: در کانون استان همواره در تلاش هستیم تا به مراکز شهرستان‌ها در استان نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، درخصوص تجهیز مراکز و فعالیت‌ها اتفاقات خوبی در حال وقوع می‌باشد، مسئولین مراکز شهرستان‌ها نیز باید توجه داشته باشند که برنامه‌های اجرایی در مراکز خود را به شکل پررنگ‌تری بازتاب نمایند.
وی با اشاره به محدودیت‌ها و امکانات موجود، تصریح کرد: ما به تمامی مشکلات و کمبودها واقف هستیم و با توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود به دنبال راه‌کارهایی برای رفع آنها می‌باشیم، در پیشبرد اهداف مراکز نیز، استفاده از نوجوانان و والدین یقینا" کمک‌کار خواهد بود، همچون مرکز تخصصی نوجوان در کرمانشاه که در این زمینه سرآمد می‌باشد.

بیست‌و نهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در دالاهو
در ادامه رخساره واحدی مسئول مرکز دالاهو به ارائه‌ی گزارشی از مرکز و روند کار و فعالیت‌ها پرداخت و در خصوص تعامل با ارگان‌های دولتی، کمبود امکانات و نیرو، توجه به برگزاری کارگاه‌ها، جایگاه کانون، چالش‌های موجود و ... مواردی را ارائه و در این خصوص درخواست‌هایی را نیز طرح نمود.
سپس با بررسی راهکارهای موجود جهت موارد طرح شده و تبادل نظر در این‌باره، به برنامه‌های پیش رو اشاره شد و در مورد آنها بررسی‌های لازم صورت گرفت: جشنواره‌های سرود و نمایش و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز آنها، توجه به اصل خلاقیت، برگزاری نشست فبک به صورت کاربردی و عملیاتی، حضور مسئولین ستاد کشور در استان و برنامه‌ها و بازدیدهای میدانی، ویژه‌برنامه‌ی تقدیر از والدین الگو و نقش‌آفرین در مراکز کانون، اعطای نشان به خانه‌های کانونی، توجه به بالابردن جایگاه کانون و عضویت در آن و ... از دیگر مواردی بود که در این جلسه تبیین شد.
در انتها نیز توسط مدیرکل کانون استان، از همکاران مرکز دالاهو و اعضای شاخص و فعال و نیز دو عضو حافظ قرآن این مرکز، با اهدای لوح و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =