دیدار مدیرکل کانون کرمانشاه با فرماندار دالاهو

در دیدار مدیرکل کانون کرمانشاه با فرماندار دالاهو تبیین برنامه‌های مرکز کرند صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون کرمانشاه با فرماندار دالاهو تبیین برنامه‌های مرکز کرند صورت پذیرفت.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به نقش کانون در فعالیت‌های استان و شهرستان، به ارائه‌ی گزارشی از اهم فعالیت‌های کانون پرداخت و عنوان کرد: در مجموعه‌ی کانون همواره بر آنیم که فعالیت‌های صورت پذیرد که با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم بتوانند نهایت استفاده را از برنامه‌ها ببرند و در این راه نیز به بروندادهای مطلوب در این زمینه دست یابیم.
وی با تشریح فعالیت‌ها، کارگاه‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های کانون، تصریح کرد: از اهداف کانون رشد خلاقیت در کودکان و نوجوانان می‌باشد چنان‌که در ضمیر هر فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و ... رشد خلاقیت نهفته است تا کودکان و نوجوانان بتوانند علاوه بر بروز استعدادهای خود، از خلافیت به‌عنوان کمک‌حال در تمامی اتفاقات زندگی بهره‌مند گردند؛ در واقع کانون مجموعه‌ای خلاق است و استان کرمانشاه نیز در این زمینه از استان‌های شاخص و پیشتاز می‌باشد و همکاران سرآمدی نیز در این زمینه داریم که سرمایه‌های کانون و این سرزمین هستند و به قولی متفاوت‌تر از سایر ارگان‌ها می‌باشند و به فرموده‌ی حضرت آقا: " دغدغه‌مند و عاشق خدمت هستند. " در واقع ما باید نقش کانون را در شهرستان‌ها پر رنگ‌تر نماییم و بسامد دهیم تا بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.
مسعود محنتی فرماندار دالاهو، ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون و همراهان و ابراز خوشحالی از حضور مسئولان کانون کرمانشاه در دالاهو، نقش کانون را بسیار با اهمیت دانست و گفت: با توجه به تنوع قومیتی در دالاهو، کانون می‌تواند بسیار کارساز به اشاعه‌ی مسائل دینی، تربیتی و فرهنگی ورود نماید و با توجه به اینکه در چنین محیط‌هایی کار فرهنگی سخت‌تر است، با استفاده از ظرفیت‌های موجود نقشی اساسی و محوری را ایفا نماید.
وی با اعلام آمادگی و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود، افزود: در بخش اعتقادی در دالاهو کارهای خوب و خلاقانه‌ی کانون بسیار مورد نیاز است و با توجه به مشکلات و چالش‌های موجود می‌خواهیم در حوزه‌ی کانون ورود نماییم و نظر به نیازی که داریم از کمک شما بهره گیریم و در این زمینه اعلام آمادگی می‌کنیم که جهت همراهی و تعامل در کنار شما هستیم.
سپس برنامه‌های اجرایی بررسی و در خصوص راهکارهای موجود بحث و تبادل نظر شد و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =