تقدیر از دو عضو " حافظ قرآن کریم " مرکز دالاهو

در حاشیه‌ی جلسه‌ی شورای فرهنگی طرح بیست روز یک شهرستان، تقدیر از دو عضو " حافظ قرآن کریم " مرکز دالاهو توسط مدیرکل کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در حاشیه‌ی جلسه‌ی شورای فرهنگی طرح بیست روز یک شهرستان، تقدیر از دو عضو " حافظ قرآن کریم " مرکز دالاهو توسط مدیرکل کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اهمیت این موضوع، عنوان کرد: این از رسالت‌های کانون استان است که ارزش‌های دینی را ارج نهیم و برای اشاعه‌ی فرهنگ و تربیت اسلامی اقدامات لازم را صورت دهیم.
وی افزود: این از امتیازات کانون است که در منطقه‌ای که قومیت‌های مختلف با مذاهب متفاوت زندگی می‌کنند، اعضای کودک و نوجوانی را به سوی ارزش‌های دینی اسلامی سوق داده و در این خصوص مشوق آنهاست.
زنجانی تصریح کرد: برخود وظیفه می‌دانیم که در راه اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و تلاش عزیزانی را که در این راه اهتمام دارند و مبلغ احکام دینی ما، آن هم در شرایط و اقلیم‌های مختلف هستند و مسیر روشنی را پیش روی آیندگان ما می‌گذارند، باید قدر دانست.
در ادامه مدیرکل کانون کرمانشاه ضمن ارج نهادن به چنین اتفاقات ارزشمندی در کانون استان، از مربی و دو عضو حافظ قرآن کریم در مرکز دالاهو، تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =