مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

مدیر کل کانون البرز بر ضرورت تعامل همکاران کانون با خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات خالصانه‌ی همکاران به ویژه در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و جشنواره‌ی قصه‌گویی استان و اعلام رضایت از  کیفیت مناسب این جشنواره گفت یقینا زحمات همکارانی که با عشق در مسیر خدمت رسانی برای کودکان و نوجوانان گام برمی‌دارند از جانب حق تعالی و به بهترین نحو ممکن دیده خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه گفت همیشه در حین کار مواردی وجود دارد که باید از مرجع ذی صلاح و در قالب اداری حل شود و سعی خواهیم کرد شرایطی در استان فراهم شود تا موضوعات هر واحد به صورت تخصصی از طریق مسؤول همان واحد پی گیری و حل شود و چنانچه نیاز به بررسی بیشتر بود شرایط لازم  همیشه فراهم است که همکاران دغدغه‌ها و گله‌مندی‌های خودشان را به صورت شفاهی یا مکتوب ارایه دهند.

 مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

ضرورت تعامل با خانواده‌ها و حضور اثربخش والدین و اعضا در کانون، توجه ویژه به مناسبت‌ها و اجرای برنامه‌های متناسب برای این ایام و تقویت گروه‌های سرود و نمایش مراکز و حمایت از فعالیت‌های ویژه‌ی مربیان از دیگر تاکیدات مدیر کل کانون و رییس جلسه بود.  

در ادامه کارشناسان مسؤول و کارشناسان حوزه‌های مختلف ضمن قدردانی از زحمات مربیان به ویژه در فعالیت‌های هفته‌ی ملی کودک، جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی و هفته‌ی کتاب و کتابخوانی مطالبی را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

تشریح چگونگی حضور و ثبت نام همکاران در دوره‌های آموزشی، حضور کودکان و نوجوانان توان یاب در فعالیت های کانون،تشریح جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی و جشنواره‌های استانی در دست اجرا، روند ثبت و رسیدگی به شکایات، نحوه‌ی امتیاز دهی به همکاران در ارزشیابی سالانه، مسائل مربوط به بیمه و رفاهیات همکاران، توضیح در رابطه با شیوه‌ی ارسال اخبار و گزارش فعالیت‌ها  از جمله موارد طرح شده در این بخش بود.

در قسمت دیگر این نشست نیز مسؤولان و مربیان کانون البرز سوالات، دغدغه‌ها و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح ساخته و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

 مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

در پایان این جلسه که صبح روز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی مرکز شماره ۴ کانون کرج  در حصارک بالا برگزار شده بود نیز از همکارانی که در ویژه برنامه‌ی موکب اربعین مشارکت داشتند با اهدای لوح تجلیل از سوی «حامد علامتی»، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

همچنین زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز ضمن  معرفی کتاب «تربیت سالم» و بیان اهمیت برگزاری جلسات کتابخوانی با حضور مادران در مراکر کانون  با اهدای  لوح‌های  جداگانه  از «میترا فرهادیان»، مسؤول مرکز شماره ۲ کانون کرج به جهت برگزاری نمایشگاه فرآیند محور کتابخوانی، «لیلی همتی قهوه»، مسوول مرکز شماره ۳ کانون کرج  و «دنیا یارمحمدی»، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد به جهت اجرای ویژه برنامه‌های حوزه‌ی کتابخوانی و از فاطمه علیپور، مسوول مرکز شماره ۱ کانون کرج به جهت برگزاری نشست نیم قرن فعالیت مرکز ۱ تجلیل کرد.

 مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

 مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

 مربیان کانون به صورت ویژه با خانواده‌ها تعامل داشته باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =