بومی‌سازی سند تحول و نقشه‌ی راه نظام تعلیم و تربیت در کرمانشاه

با همفکری اندیشه‌ورزان حوزه‌ی تعلیم و تربیت، بومی‌سازی سند تحول و نقشه‌ی راه نظام تعلیم و تربیت در کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با همفکری اندیشه‌ورزان حوزه‌ی تعلیم و تربیت، بومی‌سازی سند تحول و نقشه‌ی راه نظام تعلیم و تربیت، همچنین بازخوانی سند تحول با حضور نماینده‌ی آموزش و پرورش و فعالان تربیتی در کرمانشاه رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده دراین خصوص گفت: در واقع سند تحول، سندنظام تعلیم و تربیت به معنای عمومی آن است و به فراخور نیازهای بومی استان لازم است بومی‌سازی شود و تغییرات لازم در این زمینه با ایجاد کارگروهی تخصصی صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: در همین راستا استان کرمانشاه پیشتاز این حرکت مهم و بنیادین خواهد بود که فرآیند ایجاد زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم با همکاری اندیشه‌ورزان حوزه‌ی تعلیم و تربیت، در این خصوص آغاز گردیده است که امیدواریم در مراحل اجرایی شدن هم به نتایج مطلوب دست یابیم.
زنجانی تصریح کرد: در صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری هم بخش ترسیم نقشه‌ی راه مبتنی بر سند تحول مورد تاکید بوده که بر همین اساس ان‌شاء‌الله با اقداماتی که صورت گرفته، به زودی تنظیم خواهد شد.
در ادامه اندیشه‌ورزان حوزه‌ی تعلیم و تربیت نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه نمودند و پس از بررسی موضوع، مباحث به گفتگو گذاشته شد تا پس از کارشناسی، ارزیابی‌های لازم انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =