بازدید از مراکز، نمایشگاه کتاب و حضور در شورای فرهنگی

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر یک‌روزه به کانون استان قزوین از مراکز فرهنگی و هنری و نمایشگاه تخصصی کتاب بازدید و در نشست شورای فرهنگی استان شرکت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به همراه محمدحسین توسلی سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون، روز دوم آذر ۱۴۰۲ مهمان استان قزوین شدند.

بازدید از مراکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک، شریفیه، الوند و محمدیه و گفت‌وگو با همکاران و مربیان از جمله برنامه‌های این سفر بود.

بازدید از مراکز، نمایشگاه کتاب و حضور در شورای فرهنگی

مهمانان کانون استان قزوین با بررسی فضای فیزیکی و امکانات مراکز فرهنگی و هنری استان درباره رفع نیازمندی، تجهیز و به‌سازی مراکز به رایزنی پرداختند.

حضور در ویژه‌برنامه طرح کتاب‌چای که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مرکز فرهنگی و هنری شریفیه برگزار شد و بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برپا شده بود  از دیگر برنامه‌های سفر معاون توسعه به کانون استان قزوین بود.

کمالوندی در این بازدید، استفاده از ظرفیت، توانمندی و اعتبار کانون برای افزایش سرانه مطالعه در کودکان و نوجوانان را از اهداف ارزشمند فرهنگی کانون برشمرد.

بازدید از مراکز، نمایشگاه کتاب و حضور در شورای فرهنگی

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در نشست شورای فرهنگی نیز نظرها و پیشنهادهای همکاران استان قزوین را جویا شد و به بررسی چالش‌های اداری و مالی مطرح شده پرداخت.

تماشای یکی از آثار نمایشی خانه تئاتر کانون استان به نام «درخت بخشنده»، بازدید از واحدهای نجوم، نمایش، کارگاه سفالگری، کارگاه خلاقیت و... از بخش‌های دیگر این بازدید استانی بود.

در این بازدیدها، سید علی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان قزوین همراه مهمانان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =