بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گهواره

در راستای بررسی مسائل موجود مراکز از نزدیک، بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گهواره، با حضور امام جمعه و بخشدار صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بررسی مسائل موجود مراکز از نزدیک، بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گهواره با حضور امام جمعه و بخشدار و نیز مسئولان کانون استان صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تشکر از زحمات صورت گرفته در این مدت، بیان داشت: در کانون استان به دور از بعد مسافت، زحمات تمامی همکاران در هر کجای استان که باشند دیده می‌شود و تلاش مربیان عزیز در جهت پیشبرد اهداف سازمانی برای ما ارزنده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده گفت: فعالیت‌های بسیاری با توجه به مناسبت‌ها و فراخور حال کانون انجام گرفته، برنامه‌های مختلفی نیز پیش رو داریم که مراکز شهرستان‌ها همیشه در این خصوص فعال بوده و نشان داده‌اند که در انجام امور کوشا هستند.
زنجانی افزود: این از سیاست‌های کانون است که اهداف سازمانی را با تعامل با دیگر ارگان‌ها، به‌خصوص همراهی با دفتر امام جمعه هر شهرستان و هم‌افزایی با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت پذیرد تا علاوه بر تسهیل امور، از رهنمودها و تعاملات دوسویه و چند جانبه نیز بهره گرفته شود و تمامی این تلاش‌ها برای کودکان و نوجوانان این سرزمین است.
در ادامه امام جمعه و بخشدار نیز به نقش راهبردی کانون تاکید داشته و آمادگی و همراهی خود را در جهت پیشبرد امور اعلام داشتند.
مسئول مرکز گهواره نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، در خصوص مسائل مرکز مواردی را عنوان کرد و چالش‌های موجود را نیز و در جهت رفع آنها، درخواست‌هایی را طرح نمود.
مدیرکل کانون و مسئولان همراه، در خصوص مسائل موجود راهکارهای مورد نیاز را تشریح کرده و مواردی را که سبب تسهیل در امور می‌گردند، خاطرنشان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =