بازدید دستیار ویژه فرماندار و عضو ارشد کانون پرورش فکری از مرکز میرجاوه(سیستان و بلوچستان)

دستیار ویژه فرماندار و عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه به اهمیت نقش کانون در شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اشاره کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دستیار ویژه فرماندار و عضو ارشد کانون استان از مرکز میرجاوه بازدید کرد.

رامین نارویی، عضو مراکز فرهنگی‌هنری زاهدان، که این روزها در سمت دستیار فرماندار میرجاوه در امر مردمی سازی دولت خدمت می‌کند، به دیدار مربیان و اعضای مرکز این شهرستان مرزی رفت و دقایقی با آنان هم‌صحبت شد.

نارویی در این دیدار خاطرات خود را از عضویت در کانون، در سال‌های نه چندان دور، تعریف کرد و از اهمیت نقش کانون پرورش فکری در شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان سخن گفت.

دستیار فرماندار هم‌چنین گفت: برنامه‌های کانون  باعث می‎شود که کودکان و نوجوانان با شجاعت بیشتری با مسایل روبه‌رو شوند؛ مطالبه‌گری را بیاموزند؛ ایده پردازی کنند؛ ایده‎های خود را به طرح تبدیل کنند و در مجموع فکر آنها به سمت توسعه برود تا بتوانند برای شهرستان و استان برنامه داشته باشند.

گفتنی است نارویی از 9 سالگی عضو مرکز شماره پنج زاهدان بوده و به عنوان سفیر پژوهش، در اجرای برنامه‌های علمی برای اعضای دیگر مراکز زاهدان فعالیت داشت.  وی، هم‌چنان، ارتیاط خود را با کانون حفظ کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =