رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کانون انگوت بازدید کرد

رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با حضور در کانون انگوت با مربیان و اعضای این مرکز به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، روز پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ به همراه جمعی از مسئولان شهرستان، با حضور در کانون انگوت، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز برای کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

اسماعیلی در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مربیان مرکز در ارائه خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکانی مناسب برای رشد و پرورش خلاقیت و استعدادهای نسل آینده دانست و اظهار کرد: رشد فکری و اخلاقی افراد جامعه از سنین کودکی اتفاق می‌افتد و کانون با اجرای فعالیت‌های بانشاط، نقش مهمی را در تربیت اجتماعی فرزندان این مرزوبوم ایفا می‌کند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توجه به نیازهای جسمی و فکری کودکان و نوجوانان را موضوعی مهم توصیف کرد و گفت: برآورده ساختن این نیازها در یادگیری و بروز رفتارهای مثبت و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است و این امری است که توجه هر چه بیشتر مسوولان را می‌طلبد.

افسانه‌سادات مزین مربی‌مسئول‌ کانون انگوت نیز حضور و بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از مرکز را نشان از اهمیت و جایگاه کانون در برنامه‌های پرورشی و تربیتی کودکان و نوجوانان دانست و با تشریح فعالیت‌های مرکز، گزارشی از عملکرد کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی را در سال جاری ارائه کرد.

یادآوری می‌شود رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید خود، گفت‌وگویی صمیمی با اعضا انجام داد و دقایقی پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =