کد خبر: 334230
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
غرفه علمی کانون پرورش فکری در دانشگاه لرستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با غرفه علوم و نجوم در دانشگاه لرستان میزبان شرکت کنندگان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ صبح امروز 13 آذرماه 1402 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با غرفه علوم و نجوم میزبان شرکت کنندگان شد.
این نمایشگاه با حضور تعدادی از دستگاه های اجرایی، موسسه های علمی، شرکت های مختلف و... با ارائه دستاوردهای علمی و پژوهش و اختراعات مختلف از روز 13 آبان تا15 آبان ماه در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه لرستان در خرم آباد میزبان علاقمندان است.
در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژهشی مرکز علوم و نجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در معرض دید عموم قرار گرفته است و مباحث علمی پژوهشی مرکز علوم و نجوم، چگونگی تشکیل کیهان از لحظه اولیه تا حال، روند تولد تا مرگ ستارگان و ... به بازدید کنندگان ارائه می شود.
همچنین در این نمایشگاه پرسش و پاسخ های نجومی در مورد مباحث روز دنیا انجام می شود.
بر اساس این گزارش: مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری لرستان در طول سال فعالیت های مختلفی را در زمینه نجوم و اختر شناسی انجام می دهد، اعضای انجمن نجوم کانون استان در پویش های ملی و بین المللی رتبه های مختلفی را کسب کرده اند و انجمن نجوم کانون پرورش فکری لرستان نیز برنامه های متنوع علمی را به منظورترویج علمی و فرهنگی علم نجوم را در سطح استان انجام می دهد. از دیگر افتخارت انجمن نجوم کانون لرستان می توان به کسب گواهی نامه بین المللی پویش جستجوی سیارک از دانشگاه هاوایی و سازمان فضایی ناسا اشاره کرد.

غرفه علمی کانون پرورش فکری در دانشگاه لرستان

غرفه علمی کانون پرورش فکری در دانشگاه لرستان

غرفه علمی کانون پرورش فکری در دانشگاه لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =