کد خبر: 334239
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون هرمزگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رویکرد ترویج فعالیت گروهی در میان نوجوانان، تربیت و خلاقیت، این فعالیت را مغتنم شمرده و به سنت پیشینیان به واسطه سرود و موسیقی به دنبال تعمیق حکمت و معرفت انسانی است.
وی افزود: انتخاب آهنگ و شعرهای مناسب و تلفیق آن به شکل سرودهای فاخر و جذاب میتواند ذائقه شنیداری و دیداری کودکان و نوجوانان را رشد و تغییر دهد و باعث شود با شناخت کرامت انسانی خود تسلیم شنیدن هر نغمه و آوازی نشوند.
پشتکوهی هدف از برگزاری این جشنواره را بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضا و دانش آموزان در عرصه های هنری، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان و مهارت افزایی و پایدارسازی اعضا عنوان کرد.
مدیرکل کانون هرمزگان بیان کرد: علاقمندان می توانند در گروه اعضای مراکز کانون کودکان، نوجوانان و جوانان بین (۲۲-۷) سال اعم از مراکز ثابت یا سیار روستایی عادی و فراگیر و گروههای آزاد دولتی و مردمی در موضوعات جشنواره شامل : سرزمین من ایران، وطن ، پرچم و.... ، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام آوران شخصیت‌های تاریخی و انقلابی، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی و آزاد شرکت نمایند.
گفتنی است، مرحله استانی جشنواره ملی سرود آفرینش در مرحله استانی پایان بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۳۰ آذر فرصت دارند تا آثار خود را در سامانه kanoonfest.ir بارگزاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =