دیدار مدیر کل کانون با فرماندار

مدیر کل کانون با فرماندار و رئیس شورای شهر نیشابور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون طی بازدید از مرکز شماره یک نیشابور و افلاک‌نمای خیام با مهدی دونده فرماندار نیشابور دیدار کرد.

دیدار مدیر کل کانون با فرماندار

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون با اشاره به اهمیت هویت‌سازی شهر نیشابور در استان خراسان رضوی گفت: نیشابور یکی از شهرهای هویت‌ساز تاریخی و دینی است و به همین جهت این شهر سراسر قصه است. وی با اشاره به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون قصه است که با محور کتاب در تمامی مراکز انجام می‌شود. زره‌ساز پیشنهاد کرد: با توجه به سابقه جشنواره قصه‌گویی و قدمت شهر نیشابور به نظر می‌رسد ظرفیت برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در این شهر وجود داشته باشد که می‌توان پس از ارزیابی و بررسی تمامی جوانب این مهم را تحقق ببخشیم.   

ایشان با اشاره به وجود مرکز کانون زبان، 3 مرکز کانون پرورش، یک مرکز سیار و یک مرکز پستی در شهر نیشابور و اثربخشی کانون در فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان در سطح شهر بر افزایش اعتبارات عمرانی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کمیته ویژه برنامه‌ریزی سال آینده با هدف توسعه و بهسازی مراکز کانون تاکید کرد.

مدیر کل کانون با اعلام تولی‌گری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی به عنوان دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده را حائز اهمیت دانست و اعلام کرد به زودی با این موضوع جلسه‌ای با حضور مسئولین در شهر نیشابور برگزار خواهد شد.

مهدی دونده فرماندار شهر نیشابور ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی موثر کانون در شهر نیشابور، این مراکز را محل کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های بسیار مهم در فرمانداری نیشابور افزایش تعداد مراکز کانون است که در برنامه‌ریزی های سال آینده دیده شده است و امیدوارم تحقق یابد. ایشان در این خصوص قول مساعد در جهت توسعه و بهسازی مراکز نیشابور داد.

دیدار مدیر کل کانون با فرماندار

مدیر کل کانون ضمن بازدید از مرکز شماره یک نیشابور با داوود کمیلی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات این مرکز گفتگو کرد.

در خاتمه زره‌ساز از افلاک‌نمای خیام بازدید و بر لزوم بررسی ظرفیت‌های همکاری و استفاده از آن در فعالیت‌های نجوم مراکز کانون تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =