جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد

نشست کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری خراسان جنوبی با حضور مدیر کل کانون استان و کارشناسانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با هدف آسیب‌شناسی و بررسی شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فعالیت‌های کانون بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، ظهر امروز ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ نشست کارگروه توسعه مدیریت کانون با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، کارشناسانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و حوزه های کارشناسی کانون در محل این اداره کل برگزارشد.

بر همین اساس حمیدی در ابتدای این نشست با تاکید بر این که جلسات کارشناسی و آسیب شناسی امتیازات دستگاه در سال جاری باعث خواهد شد تا با برنامه‌ریزی بهتر در حوزه‌های خدمات رسانی مختلف و مستند سازی فعالیت‌ها در خصوص ارزیابی سال آینده موفقیت‌های بیشتری حاصل و ارزیابی دقیق‌تری نیز انجام شود.

وی جایگاه، ماهیت و گستره فعالیته‌ای کانون را متفاوت با سایر دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باید در ارزیابی دستگاه به این تفاوت‌ها نیز بشتر توجه شود.

وی در این جلسه خطاب به همکاران خود در حوزه‌های کارشناسی کانون، خواستار مستند سازی دقیق‌تر فعالتیت‌ها در سطح اداره کل و حوزه‌های خدمات رسانی مراکز شد.

گفتنی است: در ادامه‌ی این نشست کارشناسان سازمان مدیریت راهکارهای نهایی خود جهت کسب امتیاز کامل شاخص‌های سال جدید را ارایه و اعضاء کارگروه این نقطه نظرات خود در خصوص شاخص‌های ارزیابی عملکرد را بیان کردند.

جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =