نشست هم اندیشی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود کانون در خراسان جنوبی

با حضور جمعی از پیشکسوتان، فعالان موسسات فرهنگی و هنری شهر بیرجند و علاقمندان نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره های هنرهای نمایشی و سرود کانون از سوی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، ظهر امروز ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ جلسه هم اندیشی در راستای مردمی سازی نوزدهمین جشنواره هنر های نمایشی و دومین جشنواره سرود در مرحله ی استانی با  حضور جمعی از پیشکسوتان ، فعالان و موسسات  فرهنگی و هنری، شهر بیرجند و کارشناسان اداره کل و نمایندگان انجمن های هنرهای نمایشی و سرود کانون استان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند برگزار شد.

بر همین اساس در ابتدای این نشست مهدی لشکری کارشناس فرهنگی کانون استان استفاده‌ از همه‌ی ظرفیت‌های استانی،  گروه‌ها و موسسات و مشارکت در اجرای هر چه بهتر این جشنواره را خواستار شد و گفت: لازم است با استفاده از تمامی این ظرفیت‌ها در معرفی هر چه بهتر این جشنواره ها که باعث رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان و شناسایی بهتر این استعدادهای بومی می شود تلاش کنیم.

در ادامه راضیه حسینی مسئول انجمن نمایش و معصومه کاظمی مسئول انجمن سرود استان به تشریح شیوه‌نامه نوزدهمین جشنواره  هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود آفرینش پرداختند و در خصوص همکاری کانون و این انجمن‌ها از لحاظ متون نمایشی و سرود به گروه‌های آزاد شرکت کننده در این جشنواره قول مساعد دادند.

 گفتنی است در بخشی از این نشست علی شریفی پیشکسوت نمایش ،تئاتر و مسئول انجمن نمایش بیرجند و دیگر شرکت کنندگان در این نشت نیز نکاتی در خصوص جشنواره و معرفی ظرفیت‌های استان بیان کرد.

این گزارش می افزاید، قرار است مرحله‌ی استانی این جشنوارها در سه ماهه پایانی سال جاری برگزار شود.  

نشست هم اندیشی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود کانون در خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =