قاین گردی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

جمعی از اعضای کودک و نوجوان مرکز کانون پرورش فکری شهرستان قاین با هدف تقویت روحیه جستجوگری، از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، این برنامه همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش از سوی مرکز فرهنگی هنری و فراگیر قاین و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهراین شهر و با همراهی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و با هدف تقویت روحیه‌ی جستجو گری و  مشاهده برگزار شد.

زهرا صیفی مربی مسئول این مرکز توجه به اهمیت آثار باستانی و بناهای تاریخی ،چگونگی دستیابی به این آثار فرهنگی و حفظ و نگهداری آنها ،آشنایی با مشاهیر شهرستان  را از دیگر اهداف این برنامه دانست.

وی افزود: در این  قاین گردی اعضای کانون پرورش فکری ضمن بازدید از موزه ی عکس‌، موزه مردم شناسی  از نزدیک با خانه‌ی سلطانی و خانه‌ی صمدی از بناهای تاریخی قاین آشنا شدند و در ادامه پس از بازدید از موزه‌ی مشاهیر شخصیت‌های برجسته، عالم ،محقق، نویسنده و فرهنگی شهرشان که در جهت پیشرفت جامعه گام های موثری برداشته بودند را بیشتر شناختند.

گفتنی است در پایان اعضا با حضور در گلزار شهدای انقلاب شهرستان در محل آرامستان شاهیک ضمن نثار فاتحه به روح مقدس آنان، با این شخصیت‌های فداکار شهرستان نیز بیشتر آشنا شدند.

قاین گردی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

قاین گردی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =