جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رییس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش با دبیری اداره کل کانون پرورش فکری در محل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ دراین نشست که ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین اکبری مطلق رییس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان، موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان، رخسارپور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با دبیری کانون پرورش فکری برگزار شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته شورا و بیان نظرات اعضا به اجرای طرح موفق کانون مدرسه و تعامل خوب دو مجموعه آموزش و پرورش در سطح استان اشاره کرد و گفت: این طرح از سوی مراکز کانون با همکاری مدارس منتخب در حال اجرا است و همه روزه شاهد حضور دانش آموزان در مراکز کانون هستیم که این برنامه دانش آموزان علاوه بر آشنایی با خدمات کانون در برنامه های کتاب محور با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مشارکت می کنند و از طرفی پیوست‌های مربوط به مباحث درسی نیز در این برنامه پیگیری و به مرحله‌ی اجرا در می آید.

وی به استقبال خوب کودکان و نوجوانان استان از پویا نمایی «بچه زرنگ» نیز پرداخت و گفت: این اثر ارزشمند در حال حاضر علاوه بر اکران در سینماهای مرکز استان  با استفاده از سینما سیار در شهرستان‌های استان  در حال اکران است که اخیرا شاهد استقبال کودکان ونوجوانان سرایانی از این پویانمایی بودیم.

وی به کمبود فضای کانون در شهرستان بیرجند نیز اشاره کرد و خواستار تسریع در تکمیل پروژه مرکز شماره ۴ بیرجند در منطقه مهر شهر شد.

گفتنی است: درخواست مساعدت در خصوص سیستم گرمایشی مراکز کانون، ساماندهی نیروی انسانی در مراکز کانون و انتقال تعدادی از کارکنان به مجموعه آموزش و پرورش از دیگر مواردی بود که حمیدی در این نشست به آن پرداخت.

این گزارش می افزاید: علاوه بر مسایل آموزشی، عمرانی و فرهنگی، برگزاری مسابقه فوتسال چهار جانبه بین کانون و آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان و نوسازی در دهه فجر از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =