بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از کانون زبان ایران

طاهر حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری از کانون زبان استان و مرکز آموزشی بیرجند بازدید و ضمن گفت و گو با مسئول هماهنگی و تمشیت کانون زبان در استان از نزدیک در جریان برنامه‌های مراکز آموزشی در استان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این بازدید که صبح امروز ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲  انجام شد، ضمن تبریک انتصاب به مصطفی افشاری مسئول جدید هماهنگی و تمشیت و هماهنگی امور کانون زبان در استان بر آمادگی مجموعه‌ی کانون پرورش فکری استان جهت همکاری با کانون زبان ایران تاکید کرد.

 حمیدی در ادامه ضمن قدردانی از شرایط جذب زبان آموز در استان بر فراهم شدن زمینه‌ی خدمات رسانی مناسب و تکریم ارباب رجوع نیز تاکید و ابراز امیدواری کرد تا شرایط بهره‌مندی تمامی علاقه‌مندان به  فراگیری زبان‌های خارجی به صورت حضوری و مجازی فراهم شود.

در ادامه این نشست نیز افشاری مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان در استان نیز گزارشی از روند جذب مدرس، مشکلات فضای آموزشی کانون زبان به‌خصوص در طبس و روند ثبت نام ترم زمستان ارایه کرد.

گفتنی است در این بازدید سعید رحیم پناه کارشناس مسئول امور مالی و مهدی زمانی نسب کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به تخلفات اداری کانون استان مدیر کل کانون را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =