آیین «شب یلدا» با چاشنی کتاب خوانی برگزار شد

ویژه برنامه شب یلدا با چاشنی کتاب خوانی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام برنامه های مراکز کانون استان به مناسبت شب یلدا،افزود: با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به همین مناسبت ویژه برنامه ای در مسجد حضرت علی اصغر(ع) ارومیه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان، تصریح کرد: این مسجد یکی از مساجد فعال شهرستان ارومیه می باشد که در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دارد. 

وی ادامه داد: از آنجاییکه مناسبت های ملی و مذهبی فرصتی است تا مربیان کانون با حضور در نقاط مختلف از جمله مساجد، برنامه های فرهنگی خود را برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند، امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا ویژه برنامه ای با چاشنی کتاب خوانی برای کودکان این پایگاه فرهنگی اجرا نمود.

 قصه گویی،معرفی آیین ملی، شعرخوانی، اجرای مسابقه، معرفی کتاب، بلندخوانی کتاب، حافظ خوانی و اهدای کتاب به کلیه شرکت کنندگان  از جمله برنامه های این مناسبت بود.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک باشگاه کتاب خوانی برای نوجوانان دختر این مسجد ایجاد کرده و برنامه های کتاب محور و کارگاه های هنری برای آنها اجرا می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =