درخشش دو قصه‌گوی کرمانشاهی در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

در آیین اختتامیه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو قصه‌گوی کرمانشاهی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو قصه‌گوی کرمانشاهی خوش درخشیدند.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک به برگزیدگان قصه‌گویی، با اعلام این خبر گفت: فرآیند اجرایی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه از همان روزهای آغازین اعلام فراخوان، با جدیت و طی تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیز کانون استان شروع شد، که عملکر بسیار مطلوبی را نیز در پی داشت و برخی از اتفاقات در خصوص قصه‌گویی برای اولین بار توسط استان رقم زده شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از طی شدن مراحل تعریف شده در شیوه‌نامه‌، انتخاب نهایی سه قصه‌گوی کرمانشاهی در مرحله‌ی پایانی، صورت پذیرفت که بعد از رقابت پایانی در جشنواره و مراسم اختتامیه، دو قصه‌گوی کرمانشاهی به عنوان برگزیدگان بخش‌های اشاره و نیروی انتظامی اعلام شدند که باعث افتخار است.
 لازم به ذکر است از استان کرمانشاه، برگزیده‌ی بخش زبان اشاره غزل محمدنژاد با قصه‌ی " کیسه روباه " لوح و جایزه خود را دریافت کرد و هیئت داوران فرهاد مرادی را با قصه‌ی " معمار و نقاش "  از برترین‌های نیروی انتظامی که حائز لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی فرماندهی انتظامی کشور  شد، معرفی کردند.
گفتنی‌است آیین اختتامیه‌ی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سی‌ام آذر ماه پس از سه روز رقابت میان بیش از ۶۰ قصه گو از کشورهای مختلف جهان، عمدتاً از ایران در سالن دانشکده حضرت رقیه علیه السلام یزد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =