با محوریت اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی به میزبانی کرمانشاه

با محوریت اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی به میزبانی کرمانشاه، سی‌و دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با محوریت اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی به میزبانی کرمانشاه، سی‌و دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اهمیت برگزاری اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی کانون کرمانشاه، گفت: خوشبختانه در کانون استان از نیروهای توانمندی که در اجرای برنامه‌ها عملکردی مطلوب و قابل قبول دارند، برخورداریم و این سرمایه‌ی ارزشمند ما در اجرای هر برنامه‌های‌است که می‌توانیم با اطمینان خاطر پای کار برویم و به امور رسیدگی نموده و آن را اجرایی کنیم.

با محوریت اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی به میزبانی کرمانشاه
وی در خصوص میزبانی کانون کرمانشاه در اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نیز ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کانون استان، به محض تعیین شدن میزبانی کانون کرمانشاه، فرآیند اجرایی کار در استان آغاز گردید و تعامل و هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌های اجرایی جهت محقق شدن اتفاقات بهتر به لحاظ کمی و کیفی در حال انجام است و با جدیت نیز پیش می‌رود تا این آیین به نحو هرچه بهتر و آنطور که شایسته می‌باشد در استان به انجام برسد.
در ادامه در خصوص پنل‌ها و نحوه‌ی برگزاری آنها با موضوعات مقرر و تعیین محل‌های آکادمیک و علمی تراز اول استان‌، جهت برگزاری آنها و دعوت از اساتید برجسته تصمیم‌گیری شد، سپس در خصوص شیوه‌های تعامل و جذب مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی و موسسات و ... بحث شد. 
فعال نمودن دبیرخانه، اطلاع‌رسانی‌ها، مدعوین، بسته‌های فرهنگی، سوغات و هدایا، تهیه‌ی یادبودها، آماده‌سازی مکان‌های اسکان، نحوه‌ی پذیرش میهمانان و پذیرایی از آنها، ایاب و ذهاب، برگزاری نمایشگاه علمی و پژوهشی، کمیته‌ی مالی، پوشش خبری، بازدیدها، ویژه‌برنامه‌ها، کرمانشاه‌گردی، تقسیم‌بندی وظایف و... از مواردی بود که در خصوص برگزاری آیین اختتامیه‌ طرح گردید و مورد جزییات اجرایی هر یک از آنها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =