معرفی اعضای افتخار آفرین علمی کانون کرمانشاه

در راستای ترویج فعالیت‌های علمی در استان، معرفی اعضای افتخار آفرین علمی کانون کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای ترویج فعالیت‌های علمی در استان، معرفی اعضای افتخار آفرین علمی کانون کرمانشاه رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: پرورش و تربیت نسل آینده در جهت صحیح آن رسالت بسیار بزرگی‌است که بر عهده‌ی یکایک ما نهاده شده و هر یک می‌دانیم که این وظیفه‌ی مهم مقوله‌ایست که فرآیند انجام آن در طول زمان حضور اعضای کانون درمراکز صورت می‌پذیرد و یک مربی می‌تواند چنان اثربخش باشد که با کشف استعدادهای اعضا در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و ... و جهت دادن به این استعدادها و پرورش خلاقیت این عزیزان در این زمینه به آینده‌ی این نسل آتیه‌ساز این سرزمین جهت دهد.
وی افزود: این اتفاق مهمی‌است که ما در کانون قادر هستیم آینده‌سازان این مرز و بوم را پرورش دهیم و این کار با اجرای هدفمند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی در همین راستا محقق می‌گردد. برگزاری برنامه‌های اثربخش و هدفمند از دیگر رسالت‌هایی است که بر عهده‌ی کانون است و خوشبختانه با توجه به برونداد و عملکرد کانون استان در سالیان گذشته، همواره زمان به اثبات رسانده که کانون کرمانشاه از پرچم‌داران اثرگذار در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ادبی و ... بوده است که گواه آن عزیزانی‌است که در حال حاضر در حال نقش‌آفرینی در جایگاه‌های مختلف جامعه می‌باشند.

معرفی اعضای افتخار آفرین علمی کانون کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: این از افتخارات کانون استان است که توانسته در انجام رسالت‌های خود به شکل مطلوب و بنیادین عمل نماید و اتفاقات بزرگی را رقم بزند که برکت آن شامل حال اعضای کانون در استان گردیده است و خوشبختانه این عزیزان توانسته‌اند در بخش‌های مختلف علمی‌، فرهنگی، هنری، ادبی و ... دستاوردهای ارزنده‌ای داشته باشند که به گواه خودشان بخش اعظمی از موفقیت‌های خود را معطوف به حضور در کانون می‌دانند و برای هر یک از ما باعث مباهات است که می‌بینیم حاصل زحماتمان چنین به بار می‌نشیند.
بر همین اساس جمعی از اعضای افتخار آفرین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ معرفی گردیدند که در بخش‌های مختلف از جمله: زمینه‌های علمی، قبول‌شدگان در دانشگاه، قبول‌شدگان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی، همچنین اعضای فعال در حوزه‌ی پژوهش، می‌باشند.
گفتنی‌است در مراسمی با عنوان " تجلیل از اعضای افتخار آفرین علمی " از این عزیزان در بخش‌های یاد شده‌ی علمی و پژوهشی، توسط مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اهدای لوح و هدایایی، تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =