اعضای کرمانشاهی از برگزیدگان سوگواره‌ ملی بچه‌های اربعین

با اعلام نتایج در آیین اختتامیه‌ی نخستین مهرواره‌ی ملی فرهنگی، هنری و ادبی، اعضای کرمانشاهی به‌عنوان برگزیدگان سوگواره‌ ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج در آیین اختتامیه‌ی نخستین مهرواره‌ی ملی فرهنگی، هنری و ادبی، اعضای کرمانشاهی به‌عنوان برگزیدگان سوگواره‌ ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فراخوان مهرواره‌ی ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ و همزمان با اربعین حسینی، ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور در بخش‌های نقاشی، عکاسی، قصه‌گویی، ویدئوپادکست، شعر، داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
مراسم پایانی بخش هنری این مهرواره در بخش‌های نقاشی و عکاسی را کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی برعهده داشت و ۲۰ آذر با اعلام برگزیدگان پایان یافت و اعضای کانون کرمانشاه در رشته‌های نقاشی و عکاسی سوگواره‌ی کشوری اربعین خوش درخشیدند که علی ملکیان نفر منتخب بخش نوجوان در رشته‌ی نقاشی، شیدا فلاحی نفر دوم بخش نوجوان در رشته عکاسی و نازنین انور نفر سوم بخش نونگاه در رشته عکاسی از برگزیدگان این بخش از جشنواره بودند.
همچنین آرتین صابری، حنانه بهرامی، مهدیه امجدیان از کرمانشاه با نظر علیرضا آقایی، امین شجاعی و فائزه خسروی هیات داوران بخش ویدئوپادکست در مراسم پایانی سوگواره‌ی ملی بچه‌های اربعین که در استان کرمان برگزار شد، در بخش ویدیوپادکست به‌عنوان برگزیده شناخته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =