برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها با حضور کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری صورت می گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری کانون استان خبر داد.  
وی در این باره گفت: تبیین و تشریح شخصیت شاخص سردار سلیمانی با هدف گرامی داشت یاد شهید قاسم سلیمانی و توجه به آرمان‌های این سردار ملی یکی از مهمترین اهداف کانون در معرفی این سردار شهید به عنوان الگوی والای انسانی به قشر کودک و نوجوان می باشد.  
آسمند در این باره عنوان کرد: در بزرگداشت یادبود سردار شهید در ۱۳ دی ماه مراکز کانون همزمان با ارگان های فرهنگی دیگر به اجرای برنامه هایی نظیر، معرفی شخصیت، ایستگاه دلنوشته و شعر و داستان در حوزه ی ادبیات، ایستگاه نقاشی و سفالگری، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ادبی، نقد و جمع خوانی کتاب، تحقیق و پژوهش، نشریه دیواری، ایستگاه قصه گویی و... خواهند پرداخت.
مدیر کل کانون اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با حضور گروه های مختلف دانش آموزان در مراکز کانون را از جمله فرایند های جذاب در شناخت و معرفی این شخصیت ملی عنوان کرد و افزود: پرورش تفکر میهن پرستی و  ملی گرایی از جمله موارد و اهدافی است که در فعالیت های کانون مورد توجه مربیان قرار دارد از شاخصهای ملی فعالیت های کانون محسوب می شود.  
آسمند اجرای فعالیت های کتاب خانه های سیار روستایی در این محور را نیز از جمله مواردی عنوان کرد که در زمینه ترویج فرهنگی ملی دینی در میان قشر کودک و نوجوان روستاها برگزار می شود.  

بر این اساس قرار است در سالروز رحلت جانسوز سردار دلها در مراکز کانون بیش از۸۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در راستای معرفی و تبیین این شخصیت والا مقام در میان کودکان و نوجوانان مراکز ثابت و کتاب خانه های سیار روستایی استان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =