بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان مرکزی از مراکز کانون استان بازدید و با همکاران دیدار داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت همراه و احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی با نوربخش عسگری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دفتر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی برگزار شد.

کمالوندی در این نشست به ظرفیت‌های کانون پرورش فکری و گستره برنامه‌ها و توانایی نیروی انسانی متخصص این مجموعه فرهنگی اشاره داشت.

وی در ادامه با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و توسعه و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری به مواردی که در اولویت قرار دارد اشاره داشت و بر تعامل و همکاری بیشتر در استان تأکید کرد.

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون افزود: درصورت اختصاص خودرو برای کتابخانه‌های سیار و تماشاخانه سیار برای کانون استان، مناسب‌سازی و تجهیز خودروها را بر عهده خواهیم گرفت.

کمالوندی سپس با توجه به اثربخشی کانون پرورش فکری در توسعه و رشد علمی کودکان و نوجوانان و پاسخ به نیازهای روز و علمی آنها بر توسعه و تجهیز مرکز نجوم کانون همزمان با تغییرهای فزاینده فناوری تأکید کرد و تعامل و همکاری برای تخصیص اعتبار برای تجهیز وسایل و امکانات مورد نیاز مرکز نجوم کانون در شهر فرمهین و خرید آسمان‌نمای بادی سیار برای فعالیت نجوم در سراسر استان را مطرح کرد.

در ادامه این نشست نوربخش عسگری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: حمایت از کانون پرورش فکری را امری مهم می‌دانم؛ کودکان و نوجوانان استعدادهای آینده هستند.

وی تصریح کرد: حمایت و اختصاص بودجه برای تجهیز وسایل و امکانات مورد نیاز مرکز نجوم، خودرو تماشاخانه سیار و کتابخانه سیار برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری را در دستور کار قرار خواهیم داد و برای اختصاص منابع مالی لازم برای این مجموعه فرهنگی تلاش می‌کنیم.

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

بازدید از کتابخانه سیار روستایی اراک

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون و هیئت همراه در سفر به استان مرکزی از مراکز شهرستان‌های اراک، ساوه و زاویه بازدید کردند.

کمالوندی در این بازدید از کتابخانه سیار روستایی اراک، مرکز فرهنگی ‌هنری مجتمع اراک، مرکز شماره هشت اراک، مرکز شهرستان ساوه و زاویه بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز دیدار و درخصوص دغدغه‌های شغلی آنها گفت‌وگو کرد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون از واحد کتابخانه سیار روستایی و خودروی کتابخانه سیار روستایی اراک بازدید کرد و در پایان با توجه به نیاز واحد سیار روستایی با مسئولان استانی برای اختصاص خودرو برای کتابخانه‌های سیار رایزنی شد و استفاده از اعتبارهای استانی در دستور کار قرار گرفت.

سپس کمالوندی و هیئت همراه در ساختمان مجتمع کانون اراک ضمن بازدید از مرکز شماره هشت اراک در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی از تمرین و اجرای گروه سرود این مرکز بازدید کردند و از نزدیک شاهد اجرای سرود بودند و در آخر با اعضا و گروه سرود و والدین آنها گفتگو کردند.

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

دیدار با مسئولان مراکز و مربیان

در بخش دیگری از این سفر نشستی با حضور امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با همکاران ستادی، مسئولان مراکز و مربیان کانون پرورش فکری استان مرکزی در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل کانون استان برگزار شد.

در این نشست محمدپور مدیرکل منابع انسانی، رفیعی مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع و منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی نیز حضور داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران‌ ستادی، مسئولان مراکز و مربیان کانون استان مرکزی درباره وضعیت نیروهای و مسائل و مشکلات امور اداری و در خصوص دغدغه‌های شغلی کارکنان توضیح‌هایی ارائه و به پرسش کارکنان پاسخ داد.

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان

حضور در محل ساختمان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و دفتر علی گودرزی‌زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر بخش‌های سفر امین کمالوندی به استان مرکزی بود.

در این بازدید کمالوندی با اشاره به ظرفیت‌ها و گستره برنامه‌های کانون پرورش فکری بر لزوم هم‌افزایی کانون و کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد و گفت: کانون از لحاظ منابع انسانی کارآمد با مهارت‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی آماده است تخصص خود را در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهد تا فعالیت‌های مشترکی را برای نوجوانان رقم بزنیم.

در این نشست احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی نیز به اجرای فعالیت‌های مشترکی از جمله مسابقه کتاب، نشست‌های ادبی، جذب اعضای نوجوان و برگزاری رویدادهای ادبی نوجوانان، طی سال جاری بین دو دستگاه اشاره کرد.

بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه سیار روستایی و مراکز کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =