گرامی‌داشت دهه بصیرت و مقاومت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع دهه بصیرت و مقاومت و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دهه بصیرت و مقاومت و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه به این مناسبت به دیدار خانواده شهید رضا حاجی‌وهابی رفتند و از طرف مدیر کل استان به ایشان لوح قدردانی و هدیه تقدیم کردند.

 در این دیدار خاطراتی از این شهید بزرگوار از زبان همسر ایشان بیان شد و درادامه یکی از مربیان از آثار خاتون حسنی (شاعر کودکان) درباره مقام شامخ شهدا شعرخوانی کرد.

گفتنی‌ست این شهید بزرگوار ازشهدای جنگ دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به فیض شهادت نائل شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی مهرواره نمایشنامه خوانی با عنوان "سلامِ یاران" را برگزارکرد.

این برنامه با هدف تجلیل از مقام شامخ ایشان، شناخت اعضای مستعد و تشویق آنان  اجرا شد.

هم‌چنین به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت فعالیت‌های معرفی ایام، قصه گویی تبر برای تشویق به اتحاد و همبستگی، معرفی شخصیت رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی و کارگاه کاردستی انجام شد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک به مناسبت دهه بصیرت در مدرسه بنت الهدی فعالیت‌های معرفی شخصیت شهید سردار سلیمانی، شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس و شهدا و برگزاری کارگاه ادبی  با عنوان  "نامه ای به سردار شهید" را انجام دادند.

گرامی‌داشت دهه بصیرت و مقاومت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت دهه بصیرت و مقاومت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =