کد خبر: 335402
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
نمایش «قورباغه و غریبه» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری از اواخر دی به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش کاری از گروه نمایش کودکی (براساس داستانی از ماکس فلت هاوس) است و در خلاصه آن آمده: «شبی از شب‌ها، موش جهانگرد و ماجراجو، بی‌خبر از اتفاق‌هایی که در انتظارش است، وارد جنگل می‌شود؛ جنگلی که پر از حیوانات مختلف است. خرس، اردک و قورباغه اولین کسانی هستند که از آمدن او به جنگل باخبر می‌شوند و...»

زهرا ناظری نویسندگی و کارگردانی نمایش «قورباغه و غریبه» را برعهده دارد و بازی‌دهندگان و صداپیشگان عروسک‌ها: (به ترتیب حروف الفبا) عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، علی بیک‌محمدی، مهرانه زرگر، امیرافسر شیبانی، شراره یوسفی هستند و شروین آقاجانی بازیگری را برعهده داشته است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا عموزاد، طراحی و ساخت عروسک‌ها: ابوالفضل قربانی، عروسک‌گردان‌های سایه: عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، پرنیا علی‌پناه، امیرافسر شیبانی، بهار قائم‌مقامی، منشی صحنه: فاطمه حسینی، مدیرصحنه: پرنیا علی‌پناه، دستیاران صحنه: بهار قائم‌مقامی، مبینا چادرباف‌یزدی، طراح صحنه: زهرا ناظری، ساخت صحنه: مهدی نیک‌روش، طراح سایه: امید انصار، طراح لباس: نسرین خرمی، آهنگساز: امیرحسین انصافی و مبین قهرمانی، طراحی و ساخت عروسک: ابوالفضل قربانی، ساخت اکسسوار و ماسک: نسیم یاقوتی، سمیرا یزدان‌پژو، نادیا محمدیه، آزاده روستا، رها جودکی و گالری فردخت، طراح نور: رضا خضرایی و روابط عمومی: مینا بهرامی‌تبار.

نمایش «قورباغه و غریبه» در بخش‌های عروسک‌سازی، آهنگسازی، کارگردانی و طراحی صحنه نامزد بهترین اثر از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی شد و در پایان برای بهترین طراحی صحنه از آن شد.

این نمایش دی و بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران به روی صحنه می‌رود. همچنین اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک و با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان به دیدن نمایش «قورباغه و غریبه» می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

نمایش «قورباغه و غریبه» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =