مهلت ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشیِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «این صحنه خانه ماست» تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهلت ارسال اثر در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی)، «نمایشنامه‌نویسی» و «نمایش خلاق» از سوی دبیرخانه این رویداد هنری تمدید شد.

بر همین اساس، ثبت‌نام اولیه و ارسال فرم شرکت در بخش «نمایش» (صحنه-عروسکی) تا ۳۰ دی تمدید شده است.

همچنین در بخش‌های «نمایشنامه‌نویسی» بارگذاری آثار و «نمایش خلاق» بارگذاری طرح و ایده در سایت تا روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تمدید شد.

عمومی‌سازی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی از اهداف این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده‌عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی‌ نمایش) و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، عکاسی نمایش، کارگاه‌های آموزشی و کاروان عروسک‌های غول‌پیکر استان‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره است.

موضوع جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد می‌شود و گروه سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان امکان شرکت در این رویداد هنری را دارند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند به سامانه جشنواره‌ها و رویدادها به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =