لحظاتی در کرمانشاه با وحید خسروی رئیس دبیرخانه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

در حاشیه‌ی دومین نشست تخصصی کمیته‌ی علمی‌ اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی؛ به بهانه‌ی جشنواره، لحظاتی با وحید خسروی رئیس دبیرخانه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صحبت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در حاشیه‌ی دومین نشست تخصصی کمیته‌ی علمی‌ اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی؛ به بهانه‌ی جشنواره، لحظاتی با وحید خسروی رئیس دبیرخانه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صحبت شد.
وحید خسروی رئیس دبیرخانه‌ی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی گفت: بخش علمی در بیست‌و پنجمین دوره مستقل عمل کرد و این استقلال باعث تمرکز بهتر و بیشتر در حوزه‌ی تولید علمی درباره قصه و قصه‌گویی شد.
وی در خصوص قصه‌گویی بیان داشت: در انتقال هر مطلبی و هر علمی، قصه می‌تواند جایگاهی قابل توجه داشته باشد، به همین منظور خود قصه هم باید متکی بر علم باشد و بخش علمی باعث به‌وجود آمدن شرایط مساعد بهتر در اجرا و تاثیرگذاری قصه‌گویی و قصه‌گویی خواهد شد . 
خسروی تصریح کرد: بخش علمی زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که تولیدات این حوزه در اختیار قصه‌گویان و کسانی‌که در اجرای قصه فعال هستند قرار گیرد و از نقاط قوت این بخش تولید چند کتاب می‌باشد که به عنوان منبع می‌تواند باعث دسترسی علاقمندان به حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی شود.
وی ادامه داد: در بخش علمی نیاز به سامانه‌ای قوی و مستقل می‌باشد و به دلیل اعتماد همکاران کانون و غیر کانونی به این بخش باعث شده است که تجربه زیست خود را در قالب جستار ارائه دهند.
در پایان وی کرمانشاه را چنین وصف نمود: کرمانشاه سرزمین مادریم...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =