کد خبر: 335520
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
اهدا کتاب به فعالین طرح یاسمن کانون پرورش فکری  هرمزگان در روستای دوهو

در راستای طرح کشوری «یاسمن» در راه اندازی پایگاه های مردمی کتاب محور در روستاها و مناطق کم برخوردار، اهدا کتاب به روستای دوهو از توابع شهرستان میناب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کتاب های اهدایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به فعالین طرح یاسمن به دومین منطقه (روستای دوهو) شهرستان میناب رسید.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، توسعه ی عدالت فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی در مناطق کم برخوردار و روستاها، دسترسی و بهره مندی عادلانه ی کودکان و نوجوانان کشور به خدمات کانون، بهره برداری مطلوب از ظرفیت های کانون پرورش فکری ، سایر نهادها و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی (مروجان کتابخوانی)، شناسایی و اجرای راهکارهایی برای تأمین تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در کانون، بهبود ایفای نقش مسئولیت اجتماعی کانون در حوزه ی فرهنگ عنوان کرد.

در راستای این طرح با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان با همراهی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی در روستای دوهو و تحویل کتاب های اهدایی به پایگاه کانون پرورش فکری با استقبال کودکان این روستا قرار گرفت.

اهدا کتاب به فعالین طرح یاسمن کانون پرورش فکری  هرمزگان در روستای دوهو

زاهدی از فعالین حوزه کودک و نوجوان در منطقه دوهو با همکاری حسینیه حاج علی راه اندازی پایگاه کانون پرورش فکری در حسینیه را برای ایجاد مکانی برای رساندن محصولات کانون به مخاطبینش معرفی کرد.

اهدا کتاب به فعالین طرح یاسمن کانون پرورش فکری  هرمزگان در روستای دوهو

در ادامه این برنامه جلسه ای با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری با شورای روستا و رییس بسیج این روستا برگزار شد. طی این جلسه پشتکوهی ضمن معرفی و تشریح فعالیت های کانون در حوزه های فرهنگی هنری و ادبی علاوه بر حمایت و پشتیبانی افراد تاثیرگذار محلی در خدمات رسانی حوزه کودک و نوجوان با محوریت کتاب با نماینده فعال این روستا ابراز امیدواری کرد.

در حاشیه اهدا کتاب غلامزاده نخلی برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم قصه گویی امین ترین دوست را انجام داد و در خصوص انتخاب دوست با مخاطبین بحث و گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =