کد خبر: 335525
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
پیام مدیرکل کانون هرمزگان در پی حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان

مدیرکل کانون هرمزگان حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم و با پیامی شهادت جمعی از هموطنان از جمله کودکان ونوجوانان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان طی پیامی جنایات تروریستی داعش را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان به ویژه کودکان و نوجوانان بی گناه را در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، به ملت شهیدپرور ایران و خانواده های دغدار بازماندگان تسلیت گفت.

پیام تسلیت به شرح زیر است: قدت هنوز به سرشاخه های بلند بلوغ نمی رسید که تو را از شاخه چیدند. هنوز تا دمیدن صبح شکوفایی دمی باقی بود که غریبانه غروب کردی. هنوز راه های زمینی را با گام های کوچکت نپیموده بودی که دست هایت بال شدند و آسمان را در آغوش کشیدی.

بدین وسیله شهادت جمعی از هموطنان عزیز به ویژه کودکان و نوجوانان بی گناه را در سالروز عروج سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، به ملت شهیدپرور ایران و خانواده های دغدار بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان می خواهم کودکان و نوجوانان این مرز و بوم اسلامی را در سایه ی الطاف بیکران الهی اش حفظ بفرماید.

پروین پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =