کد خبر: 335612
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
بازدید 219
افتتاح نمازخانه مجمتع شهید مدنی کانون همدان

اولین نمازخانه مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در مجتمع شهید مدنی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز اولین نمازخانه مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در مجتمع شهید مدنی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان افتتاح شد.

این نمازخانه در ابعاد 6 متری و فرش شده با تزیینات خلاقانه در فضایی کاملا زیبا در مجتمع برای برگزاری نماز جماعت جهت رفاه حال اعضا و والدین آنها افتتاح شده است.

افتتاح نمازخانه مجمتع شهید مدنی کانون همدان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: قبل از آموزش نماز به فرزندان خود باید خوب فکر کردن در خصوص محیط اطراف و طبیعت و هر آنچه خداوند آفریده را آموزش بدهیم و بعد نحوه شکرگذاری را که چرا و چگونه باید این خالق زیبا را شکر کرد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه رسالت کانون آموزش مفاهیم دینی به شکل غیر مستقیم است، افزود: مربیان کانون از طریق معرفی و خواندن کتاب‌ها و نقد و بررسی و گفت و گو با اعضا مفاهیم دینی، ملی و مذهبی را برای آنها بیان می‌کنند اما باید در کنار این مربیان می‌توانند الگوهای عملی بسیار خوبی برای اعضا باشند.

افتتاح نمازخانه مجمتع شهید مدنی کانون همدان

وی ادامه داد: وقتی کودک و نوجوانی ببیند که مربی خود بعد از اذان سجاده را پهن کرده و نماز می‌خواند برایش یک الگوی عملی در ذهنش شکل گرفته و او هم در کنار مربی محبوب خود مشغول نماز می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر گفت: این نمازخانه اولین نمازخانه در یکی از مراکز فرهنگی و هنری کانون است که افتتاح می‌شود و امیدواریم این اتفاق مبارک در تمامی مراکز در سطح استان صورت بگیرد.

افتتاح نمازخانه مجمتع شهید مدنی کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =