گرامی‌داشت شهدای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود

هم‌زمان با هفتمین روز حادثه تروریستی کرمان، گرامی‌داشت شهدای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

بار دیگر دشمنان این دیار سرافزار در سالروز ولادت دخت نبی اکرم و در سالگرد شهادت سردار دلها، دست‎های ناپاکشان را به خون عاشقان مکتب ایثار و مقاومت، رنگین کردند و جمعی از هم هموطنان عزیزمان را مظلومانه به شهادت و جمعی را نیز مجروح کردند.

این حادثه رذیلانه و جنایتکارانه بار دیگر نشان داد دشمنان این ملت از همدلی مردم سرافراز ایران و اقتدار این کشور بزرگ، هراس دارند، چراکه برای ضربه زدن به هویت این فرهنگ اصیل و انقلاب اسلامی، از به شهادت رسادندن کودکان مظلوم و مردم بی‌گناه نیز هراسی ندارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران بر این باور است در راستای گرامی‌داشت شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریسی کرمان و تجلیل و تکریم از آنان و خانواده‌های شهدای این حادثه، هم‌زمان با هفتمین روز شهادت شهدای کرمان؛ به ویژه شهدای کودک و نوجوان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به تکریم از آنان بپردازند.

بر همین اساس مربیان و اعضای کانون روز پنچشنبه ۲۱ دی ماه در برنامه‌ای سراسری، ضمن ادرای احترام به مقام شامخ شهدای عزیز کرمان، یاد شهدای مظلوم کودک و نوجوان را گرامی خواهند داشت و این جنایت بی‌شرمانه را محکوم می نمایند.  

گرامی‌داشت شهدای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =