شورای معاونان کانون از تمامی مراکز کانون قزوین بازدید کردند

اعضای شورای معاونان کانون روز ۲۰ دی در سفر به استان قزوین از تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل کانون پرورش فکری هدف از این سفرها را تقویت ارتباط لایه ستاد و صف مبتنی بر رویکرد مدیریت غیرمتمرکز، تقویت همبستگی و هویت خانواده کانون، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود استان‌ها با رویکرد مدیریت و بهبود عملکرد، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف حاکمیتی با رویکرد تولی‌گری، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف مردمی با رویکرد افزایش مشارکت، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف نخبگانی با رویکرد افزایش همکاری و ساماندهی سفرهای استانی معاونان و مدیران ستادی عنوان کرد.

بر همین اساس، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون به همراه روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست و مهرداد قیصر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در صبح روز ۲۰ آذر از مراکز آبیک۱و۲، خاکعلی و محمدیه بازدید کردند و بعدازظهر همین روز با حضور در مرکز ضیاآباد در جریان امور این مراکز قرار گرفتند.

همچنین فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون صبح روز ۲۰ دی با همراهان خود از مراکز کانون الوند، شریفیه و اقبالیه بازدید کردند و بعدازظهر در مرکز شماره ۱ سعدی، مرکز شماره ۳ مطهری حضور یافتند.

محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون و سیدعلی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون قزوین نیز همراه وی بودند.

امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و حامد ابراهیمی معاون اداره‌کل امور مالی نیز صبح ۲۰ دی ۱۴۰۲ از مراکز بویین‌زهرا، سگزآباد و آوج بازدید کردند و بعدازظهر از مراکز تاکستان یک و دو بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات پرداختند.

یادآوری می‌شود روز ۲۱ دی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری و سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل کانون به اعضای شورای معاونان می‌پیوندند.

مدیرعامل در این روز با استاندار، امام جمعه، فعالان حوزه کودک و نوجوان، مسئولان، مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، مدرسان کانون زبان و کارشناسان ستادی قزوین دیدار خواهد داشت و در پایان همین روز جلسه شورای معاونان کانون در قزوین برگزار و مسائل و مشکلات کانون این استان در همین جلسه بررسی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =