استفاده از نیروهای جوان از اولویت‌های کانون است

در جریان سفر یک‌روزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به قزوین، جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان در حسینیه تاریخی امینی‌های این شهر با او دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون در حسینیه امینی‌های قزوین در جمع شماری از مسئولان استان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور یافت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

در این برنامه که با استقبال قابل توجه اندیشمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان روبرو شد، نمایندگان هر بخش نظر و پیشنهاد خود را درباره کانون مطرح کردند و مدیرعامل کانون به آن‌ها پاسخ گفت.

حامد علامتی در این دیدار با اشاره به بخشی از برنامه‌های توسعه و ارتقا عملکرد کانون، برخورداری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون را در تمام مناطق کشور از اولویت‌های مدیریتی خود برشمرد.

استفاده از نیروهای جوان از اولویت‌های کانون است

وی خاطرنشان کرد که گروه‌های مردمی می‌توانند بازوی کانون باشند و از هرگونه هم‌‍‌افزایی و همکاری در مسیر اهداف کانون استقبال می‌شود.

علامتی افزود: در کانون به دنبال تحول نیستیم، پیگیر بازگشت کانون به دوران طلایی دهه ۶۰ و ۷۰ هستیم.

مدیرعامل کانون با اشاره به موفقیت چشمگیر پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ»، استفاده از نیروهای جوان را از اولویت‌های کانون دانست.

وی با برشماری تعدادی از آثار و طرح‌های تازه کانون مانند عروسک‌های بندانگشتی، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» و باشگاه‌های ادبی، درباره توجه ویژه کانون به زیست بوم فرهنگی از جمله گردآوری عروسک‌های بومی‌محلی توضیح‌هایی ارائه داد.

استفاده از نیروهای جوان از اولویت‌های کانون است

در بخشی دیگر از این برنامه فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام‌های موثر کانون در حوزه فرهنگ و هنر کشور در زمینه به‌روزسازی فعالیت‌ها و مواجهه با برخی آسیب‌های اجتماعی کنونی پیشنهادهایی مطرح کرد.

دیدار مدیرعامل و شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین بخشی از سفر آنها به استان قزوین در روز ۲۱ دی ۱۴۰۲ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =