مدیرعامل کانون عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری را به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: مصرف بالای بازی‌های رایانه‌ای در کشور به مثابه یکی از مهم‌ترین گذرگاه‌های اندیشه و زندگی امروز، ضرورت توجه به الزام‌های حکمرانی شایسته آن و استقلال فرهنگی در این عرصه را می‌طلبد. با این نگاه بسترسازی تازه برای رشد و ارتقای فرهنگی و اقتصادی در این صنعت، رسانه و هنر یکی از مهم‌ترین اهداف دولت مردمی است.

وزیر ارشاد در ادامه این حکم آورده است: بنابراین با عنایت به تعهد و تجربه‌های شایسته‌تان به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر» منصوب می‌شوید.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان این حکم تأکید کرده است: امید است با درنظر داشتن منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی فرهنگی کشور بتوانید در باز طراحی و اجرای این رویداد فاخر موفق و مؤید باشید.

نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با رویکرد پیشرفت بازی‌های رایانه‌ای در ایران، تقویت روحیه همدلی بین بازی‌سازان و نهادهای حامی دولتی و خصوصی و کمک به تقویت بازارهای داخلی صنعت بازی‌سازی دی ۱۴۰۲ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =