انتصاب عباس محمددینی به سرپرستی اداره‌کل نظارت بر انتشارات کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابلاغ حکمی عباس محمددینی را به سرپرستی اداره کل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی با این یادآوری ‌که انتصاب وی با توجه به سابقه و شایستگی‌ها و پیشنهاد معاون تولید صورت گرفته، آورده است: صیانت و تعالی هنر و ادبیات به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی علاوه بر اینکه یک مأموریت سازمانی  در کانون است، یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به‌حساب می‌آید. به این معنا تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات  به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است که سرپرست جدید و مجموعه انتشارات کانون با همّتی مجدّانه و تلاشی عالمانه از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات کودک و نوجوان در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های مؤثری بردارند.

کارشناس و ارزیاب باسابقه کتاب و ریاست اداره تبلیغ و ترویج کتاب‌خوانی نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و مدیرهنری انتشارات سروش صدا و سیما از جمله مسئولیت‌های پیشین عباس محمددینی است که با این حکم جایگزین فاطمه طارمی در انتشارات کانون شده است.

انتصاب عباس محمددینی به سرپرستی اداره‌کل نظارت بر انتشارات کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =