سومین جلسه‌ی اعضای دختر کارگروه مشورتی نوجوان مدیرکل کانون کرمانشاه

سومین جلسه‌ی اعضای دختر کارگروه مشورتی نوجوان مدیرکل کانون کرمانشاه، در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه‌ی اعضای دختر کارگروه مشورتی نوجوان مدیرکل کانون کرمانشاه، در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نوجوانان اندیشمند کانون گفت: در کانون استان همواره فعالیت‌های نوجوان‌محور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که جایگاه نوجوانان عزیز در کانون برای ما حائز اهمیت است و نظرات آنها با ذهن خلاق و مستعدی که دارند کاربردی و مورد توجه می‌باشد.
وی افزود: خوشبختانه اعضای کارآزموده‌ی کارگروه مشورتی نوجوان استان در دوره‌ی قبل را توانستیم با رایزنی‌های انجام گرفته به دیگر دستگاه‌های دولتی مطابق با استعدادهای آنها اعزام نماییم تا با ریزبینی و دقت نظر مختص به سن خودشان، بتوانند با پیشنهادات سازنده‌ی خود نیز به عنوان مشاوران مدیران کل دیگر دستگاه‌های اجرایی موثر واقع شوند.
زنجانی خاطرنشان کرد: با حضور شما نوجوانان عزیز و دغدغه‌مندی سازنده‌ای که در شما دیده می‌شود، هم‌اینک می‌توانیم به مسائل مرتبط با کانون ورود پیدا کنیم و راهکارهایی که مد نظر شما هست را بررسی نماییم، زیرا کانون برای کودکان و نوجوانان است و برای شما که آیندگان این سرزمین هستید تمامی اهتمام خود را به کار گرفته است.
در ادامه موضوع مورد بحث که در خصوص راه‌اندازی مرکز مجازی کانون را شامل می‌شد، مطرح گردید و در مورد آن و شیوه‌های اجرایی نمودن طرح و راه‌هایی که می‌توان آن‌را تحقق داد صحبت شد، همچنین موانع پیش رو و راهکارهای رفع آنها و ارائه‌ی پیشنهاداتی از جانب اعضای کارگروه و ... از دیگر مواردی بود که به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.
سپس نوجوانان در خصوص مسائل و چالش‌های موجود مباحثی را طرح نمودند و به ارائه‌ی راهکارهای مورد نظر خود پرداخته و پیشنهاداتی را که در زمینه‌ی اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها داشتند عنوان کردند.
در پایان مدیرکل کانون کرمانشاه پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات مشاوران نوجوان خود، آنها را پس از تجمیع، بررسی نمود و در مورد نکات مورد نظر صحبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =