راه‌اندازی مرکز تخصصی در فضای مجازی برای عضویت کودکان و نوجوانان کرمانشاهی

راه‌اندازی مرکز تخصصی در فضای مجازی برای عضویت کودکان و نوجوانان در کانون کرمانشاه ششمین موضوعی بود که برای دریافت ایده‌های همکاران کانون استان طرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، راه‌اندازی مرکز تخصصی در فضای مجازی برای عضویت کودکان و نوجوانان در کانون کرمانشاه ششمین موضوعی بود که برای دریافت ایده‌های همکاران کانون استان طرح شد.
با توجه به راه‌اندازی گروه ایده در کانون استان، از سال گذشته تا کنون ایده‌های همکاران در خصوص مسائل مختلف تخصصی، کاری و ...  از طریق این‌گروه دریافت، و پس از بررسی و اعلام ایده‌های برتر، حاصل کار در ارتقای اهداف سازمانی به کار گرفته می‌شود.
در همین راستا جهت دریافت ایده‌های خلاق همکاران، موضوع ششم که با توجه به نظم نوین جهانی طرح شد، با عنوان " اگر بخواهیم مرکز تخصصی در فضای مجازی برای عضویت کودکان و نوجوانان راه‌اندازی نماییم " اعلام گردید و بر همین اساس از همکاران استان خواسته شد تا ایده‌های بکر و خلاق خود را در این زمینه ارائه نمایند. 
گفتنی‌است برگزیدگان دور پنجم ایده‌ها در استان، مهناز افشاری مربی مسئول مرکز قصرشیرین و سهیلا ایوبی مربی مسئول کنگاور بودند و سهیلا فتاحیان مربی مرکز قصرشیرین نیز شایسته‌ی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =