جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی المپیاد ویراکاپ در کانون کرمانشاه

با نزدیک شدن به برگزاری المپیاد ملی و با همکاری کانون استان، جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی المپیاد ویراکاپ در کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با نزدیک شدن به برگزاری المپیاد ملی و با همکاری کانون استان، جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی المپیاد ویراکاپ در کانون کرمانشاه برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تشکر از زحمات و هماهنگی‌های صورت گرفته، گفت: در این شرایط و با توجه به زمان باقی‌مانده با تمام توان سعی کنید که این برنامه‌ها اجرایی و انجام گردد، از رسالت‌های کانون انجام فعالیت‌های علمی در راستای پرورش خلاقیت، فکر و ذهن کودکان و نوجوانان است که در مجموعه‌ی کانون استان، همواره بر آن بودیم که بتوانیم با اجرای برنامه‌های مختلف، این مهم را محقق سازیم.

جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی المپیاد ویراکاپ در کانون کرمانشاه
وی افزود: بر همین اساس با رایزنی‌های انجام شده توسط کانون استان با موسسه‌ی ویرا، بر آن شدیم تا هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در کرمانشاه را با مشارکت کانون استان برگزار نماییم. این مسابقات در رشته‌های چرتکه، رباتیک، برنامه‌نویسی، ریاضیات، الکترونیک، محاسبات سریع، زبان انگلیسی و لیوان‌چینی با عنوان هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ، از پنجم لغایت بیست‌و دوم بهمن‌ماه برگزار می‌گردد که بیش از دویست میلیون تومان جایزه‌ی نقدی و غیر نقدی برای آن در نظر گرفته شده است.
در ادامه مدیر موسسه‌ی ویرا کاپ در خصوص نحوه‌ی برگزاری المپیاد، هماهنگی‌های انجام شده، زمانبندی جهت اجرای بخش‌های مختلف و تعیین مکان‌های مناسب مورد نظر برای هر قسمت، شیوه‌ی حضور شرکت‌کنندگان و... توضیحاتی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =