جلسه‌ی شورای فراغتی و تربیتی دستگاه‌های دولتی در کانون کرمانشاه

سومین جلسه‌ی شورای فراغتی و تربیتی دستگاه‌های دولتی در کانون کرمانشاه با حضور رابطان ادارات ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه‌ی شورای فراغتی و تربیتی دستگاه‌های دولتی در کانون کرمانشاه با حضور رابطان ادارات ذی‌ربط برگزار شد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن خیر مقدم به رابطان حاضر در جلسه‌ی شورا گفت: خوشبختانه با تعاملات و هم‌افزایی‌های صورت گرفته که حاصل این سری از جلسات است می‌توانیم به خروجی‌های ارزنده‌ای در زمینه‌های خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم برسیم و اتفاقات قابل توجهی را نیز را رقم بزنیم و سعی کنیم از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده نماییم.
وی با توجه به نکات مورد توجه در جلسه افزود: در این جلسه مصوبات بسیار خوبی داشتیم که فرآیندهای اجرایی آن، به انجام رسیده و یا در حال انجام می‌باشد، راه‌اندازی مرکز مجازی کانون استان و در اختیار دادن خدمات مجازی به اعضا از برنامه‌هایی است که طرح شده و جهت تحقق آن بررسی‌های لازم در حال انجام است.

جلسه‌ی شورای فراغتی و تربیتی دستگاه‌های دولتی در کانون کرمانشاه
در ادامه با اشاره به مناسبت‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌ها، طرح کتابخانه‌ی مشارکتی، سامانه‌ی جستجوی کتاب، تعاملات در حوزه‌ی کتاب و دیگر بخش‌ها، کتابخانه‌گردی، جشن‌های مشارکتی کودک و نوجوان در مناطق محروم و... از پیشنهاداتی بود که در این جلسه طرح شد و حاضرین نظرات خود را در این خصوص ارائه و شیوه‌ی اسنفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی خود را به اشتراک گذاشتند.
ارائه‌ی قابلیت‌ها، برنامه‌ها و نیازمندی‌های اداره‌کل نهاد کتابخانه‌ها توسط رابط نهاد کتابخانه‌ها، ارائه‌ی سه اولویت مهم در خصوص مشکلات و معضلات تربیت در حوزه‌ی نوجوان، تبیین برنامه‌های دومین تجمع کودکان مهدوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و... از دیگر مواردی بود که ارائه گردید و به تفصیل در مورد آنها صحبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =