مهرواره هنری وادبی«محراب عشق» به مناسبت ایام اعتکاف

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری مهرواره هنری و ادبی «محراب عشق» همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف در سراسر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، داریوش آقاسی  با اشاره به حضور ارزشمند و گسترده اقشار مختلف مردم و به ویژه نوجوانان در مراسم اعتکاف گفت:  مهرواره هنری و ادبی «محراب عشق»، ویژه این ایام و در بخش مختلف هنری و ادبی اعم از شعر، داستان کوتاه، دل نوشته وعکس با تلفن همراه برگزار می‌شود.
وی حضور شهروندان در مکانهای مقدسی چون مساجد در این ایام خاص را فرصتی مناسب برای ارائه برنامه های مناسب معنوی اعلام کرد و گفت: یکی از بخش های این مهرواره در حوزه عکس برگزار خواهد شد و نوجوانان می توانند تصاویر نابی را که در ایام اعتکاف تهیه کرده‌اند، برای شرکت در این مهرواره با بارگذاری در سایت khz.kpf.ir ارسال کنند. 
آقاسی شعر، داستان کوتاه و دل نوشته را دیگر بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف می‌توانند آثار خود را در قالبهای مختلف از جمله ورد(word)، پی دی اف(pdf) و جی پی جی(jpeg)  برای شرکت در این مهرواره در سایت khz.kpf.ir بارگذاری و یا از طریق پیام رسان بله به شماره ۰۹۳۰۴۸۵۵۲۸۵ ارسال نمایند.
او یادآور شد؛ مهلت ارسال آثار به این مهرواره ۱۲بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و برگزیدگان این رویداد ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد.

مهرواره هنری وادبی«محراب عشق» به مناسبت ایام اعتکاف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =