مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه شورای فرهنگ عمومی روستای تاریخی "هزاوه زادگاه امیرکبیر"

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی و هیات همراه به منظور تبادل نظر وارائه راهکار فرهنگی برای روستای بزرگ و تاریخی هزاوه زادگاه امیرکبیر در شورای فرهنگ عمومی روستا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی ،جلسه شورای فرهنگ عمومی روستای تاریخی "هزاوه زادگاه امیرکبیر" با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و به همراه مسلم احمدلو معاون فرهنگی و رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول فرهنگی و  علیرضا رحیمی کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون استان مرکزی روز یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ در سالن جلسات دهیاری روستای هزاوه برگزار شد.

این جلسه به ریاست قدیری بخشدار بخش مرکزی اراک و با حضور حسینخانی رییس شورای اسلامی روستا و اعضای شورای اسلامی روستا ،حسین خانی دهیار روستای هزاوه مجیدی کارشناس حوزه هنری استان  مرکزی تشکیل گردید .

 هدف از برگزاری این نشست تبادل نظر وارائه راهکار فرهنگی برای روستا بود که حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و مشکلات فرهنگی روستا در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

حاضرین در جلسه بر ضرورت ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این روستای تاریخی تاکید کردند و از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخواست کردند با ایجاد کانون بتواند به بیش از ۵۰۰ دانش آموز این روستا و روستاهای نزدیک خدمات فرهنگی ارائه دهند.

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان دراین دیدار ضمن معرفی کانون و فعالیت های فرهنگی و هنری ادبی به جهت دعوت به جلسه و اهتمام‌شان در این زمینه قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه این روستا یک میراث تاریخی برای ایرانیان محسوب می‌شود جهت ارایه خدمات فرهنگی از سوی کانون به این بخش از استان و ایجاد مرکز فرهنگی هنری در صورت میسر  شدن امکانات و در اختیار گذاشتن مکان متناسب با فعالیت های کانون از هیچ کوششی دریغ نداریم .

ایشان اظهار کرد: بناهای موجود در این روستای تاریخی به شرط  مرمت و باز سازی و تاییدیه نظام مهندسی و تحویل به کانون پرورش فکری با وجود جمعیت دانش آموزی و جاذبه‌های گردشگری و فراهم شدن شرایط ،ایجاد مرکز فرهنگی هنری از سوی کانون پرورش فکری دور از دسترس نیست .

مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه شورای فرهنگ عمومی روستای تاریخی "هزاوه زادگاه امیرکبیر"

در پایان این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی به همراه قدیری بخشدار بخش مرکزی اراک از ساختمان های موجود در روستای هزاوه جهت تحویل به کانون پرورش فکری به منظور ایجاد مرکز فرهنگی هنری در روستای هزاوه بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =