کد خبر: 336233
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
بازدید 2597
سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: استان فارس در همه شاخص‌ها جز و ۵ استان برتر کشور است.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل  آموزش و پرورش استان فارس، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: استان فارس در همه شاخص‌ها جزو ۵ استان برتر کشور است .
سید بابک هاشمی نکو در آیین تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: امروز نظام تعلیم و تربیت باید با تغییر نگرش در خود بتواند به جای دانش آموز حافظه محور

دانش آموز مهارت محور تربیت کند.

وی بااشاره به اینکه امروز نیازمدارس رسیدگی به امور تربیتی است گفت: بحث امور تربیتی و معاون پرورشی و در کل فعالیت‌های تربیتی باید در مدارس تعمیم داده شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: نیاز به مربیان هنرمند، امروزی و متخصص داریم و توجه به قران و نماز جماعت را باید داشته باشد و روش‌های جذب جدید را فراهم کنیم باید به سمت مدارس چند ساحتی پیش برویم و تمام ساحات تربیتی را در کلاس درس داشته باشیم.

سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز باور مثبت مدیران انقلابی، جهادی، دارای تفکر استراتژیک و برخوردار از اخلاق اسلامی و اداری با عملکرد معلمان و کارکنان متفکر، مجهز به علم و اندیشه و تلاش دانش آموزان متدین، معتقد، شجاع، خلاق و مسئولیت پذیر همراه خواهد شد و عقب ماندگی‌ها را جبران خواهد کرد.

قاسمی توجه به بهره وری، خلاقیت، نوآوری و بازسازی و نوسازی منابع و سرانه انسانی بسیار مهم دانست و افزود:اهمیت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، اقتضاعات مدارس شبانه روزی، غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و ادامه طرح‌هایی مانند طرح شهید عجمیان، شهید همت، شهیدمحمودوند و شهید زین الدین دراولویت برنامه‌ها لحاظ شده است.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر محمدخلیل عسکری؛ مدیرکل سابق اموزش و پرورش فارس، دکتر فرشید قاسمی به سمت سرپرست جدید اداره کل منصوب شد.در سوابق قاسمی؛ معاونت اموزش متوسطه و پژوهش و برنامه ریزی و رییس پژوهشکده معلم اداره کل اموزش و پرورش فارس و رییس دانشگاه فرهنگیان استان دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =