مرحله استانی دومین جشنواره سرود در خرم آباد برگزار می شود

اختتامیه دومین جشنواره سرود« ‌نغمه‌های روشن فردا » با حضور گروه های برتر همزمان با دهه فجردر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود« ‌نغمه‌های روشن فردا » با حضور گروه های برتر استان لرستان همزمان با دهه فجر در خرم آباد برگزار خواهد شد.
داوری افزود: شیوه‌نامه دومین جشنواره سرود« ‌نغمه‌های روشن فردا » از سوی آفرینش های ادبی و هنری به استان ها ارسال شد و دراختیار مراکز فرهنگی هنری، مدارس و ... قرار گرفت که در استان لرستان بیش از 50 گروه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد در اداره کل کانون لرستان ارسال کردندکه از میان 32 گروه در مرحله اول انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: پس از داوری اولیه و پایش آثار رسیده به کانون لرستان10 گروه برتر انتخاب و قرار است در روز اختتامیه از این میان 3 گروه برای شرکت در مرحه کشوری از سوی هیئت داوران معرفی شوند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان هدف از برگزاری این جشنواره را عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه، بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب وکشف استعدادهای برتر اعضا و دانش آموزان در عرصه های هنری اعلام کرد.
وی با اشاره به این نکته که با برگزاری جشنواره سرود تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان
مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضا بیشتر می شود گفت: شرکت کنندگان با موضوع های ملی و آیینی شامل : سرزمین من ( ایران، وطن ، پرچم و ... )، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام آوران ( شخصیتهای تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت های ملی و آیینی وموضوع آزاد در گروه های سنی کودکان ، نوجوانان و جوانان ( 7-22 ) سال در این جشنواره شرکت کردند.
گفتنی است مراسم مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره سرود« ‌نغمه‌های روشن فردا » در روز 18 بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری در خرم آباد برگزار می شود.

مرحله استانی دومین جشنواره سرود در خرم آباد برگزار می شود
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =