جلسه شورای فرهنگی مدیرکل کانون لرستان با مسئولان مراکزکانون خرم آباد

نشست هم اندیشی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون خرم آباد با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اعضای شورای فرهنگی ستاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ نشست هم اندیشی مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون خرم آباد با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اعضای شورای فرهنگی ستاد برگزار شد.
این نشست با محوریت برنامه های پیش بینی شده گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در طی دهه فجر مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این نشست گفت: برنامه های مراکز با حضور و مشارکت پرشور اعضا و خانواده اجرا شوند.
داوری با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: با همفکری، همدلی همکاران و مربیان برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در فضایی شاد و جذاب برای کودکان ونوجوانان اجرا شود.
مدیرکل کانون لرستان به مشارکت مراکز با مدارس و سایر دستگاه های فرهنگی درپیش بینی و اجرای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: علاوه بر مراکز ثابت، برنامه هایی برای مناطق کم برخوردار و روستاها نیز اجرا شود.
در این نشست: کارشناسان ستادی و مسئولان مراکز خرم آباد نکته نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص اجرای برنامه های دهه فجر مطرح کردند.

جلسه شورای فرهنگی مدیرکل کانون لرستان با مسئولان مراکزکانون خرم آباد
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =