مسابقه  عکاسی «ازدریچه انقلاب و نور» فراخوان‌شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان فراخوان استانی عکاسی «از دریچه انقلاب و نور» را همزمان با چهل‌وپنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشرکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این فراخوان هم‌زمان با فجر چهل‌پنجم انقلاب اسلامی ایران و به‌منظور ثبت و ضبط نگاه و روشن و صادقانه نسل کودک و نوجوان نسبت به رخدادهای انقلاب اسلامی  ایران و پرورش مهارت‌های خوب‌دیدن و دوباره دیدن میان آینده‌سازان ایران اسلامی منتشرشد.

 این درحالی‌است که اعضای ۱۰ تا ۲۲ سال و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مخاطبان این فراخوان‌به‌شمارمی‌روند و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۳ قطعه عکس و یا مجموعه عکس‌های شامل ۵ فریم را با موضوع‌های محوری «‌از کانون تا محله با محوریت فضاسازی دهه فجر» و «اقتدار پرچم ایران در دستان کودکان و نوجوانان»  ارایه‌کرده و در این رقابت هنری شرکت‌داشته‌باشند.

براساس این فراخوان، شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر را با گوشی همراه یا دوربین عکاسی، به صورت رنگی و سیاه و سفید ثبت‌کرده و با ذکر شماره عکس، بدون لوگو، برچسب و قاب، به همراه مشخصات شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی دقیق و تعیین زمان و مکان ثبت عکسِ حداکثر ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از طریق سامانه اداری، ایمیل به نشانی  Anjomanakasigilan@gmail.com یا از طریق پیام‌رسان ایتا به‌شماره ۰۹۱۱۲۳۶۴۸۷۵ برای مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان گیلان ارسال‌کنند.

 گفتنی‌است، از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جایزه و لوح سپاس قدردانی‌شده و آثار برگزیده در نگارخانه آفرینش‌اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت، به‌نمایش‌گذاشته‌می‌شود.

مسابقه  عکاسی «ازدریچه انقلاب و نور» فراخوان‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =