نشست«نقش من در سرنوشت کشورم»در مرکز شماره ۴ کانون کرج

نشست نقش من در سرنوشت کشورم در آغازین روز دهه‌ی مبارک فجر به همت واحد آموزش کانون پرورش فکریدکودکان و نوجوانان و با همکاری مرکز شماره ۴کانون کرج با حضور فعال فرهنگی،سیاسی و جمعی از نوجوانان و والدین‌شان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این نشست به همت واحد امورش و پژوهش کانون البرز و با همکاری ویژه‌ی مرکز شماره ی ۴کانمن واقع در حصارک بالا در کرج برگزار شد.

نادیا باقری، مسوول مرکز شماره‌ی ۴ در رابطه با این برنامه گفت این نشست تخصصی با حضور مریم اشرفی گودرزی، فعال فرهنگی، سیاسی و مدرس و نویسنده برگزار شد.

باقری افزود این مدرس در ابن نشست تخصصی خطاب به نوجوانان،اعضای ارشد رای اولی و خانواده‌ها و مربیان حاضر گفت آنچه که می تواند نسل امروز مارا نسبت به دلایل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آگاه نماید تلاش صحیح واثرگذار ما برای گفتمان با این نسل و انتقال واقعیت‌هاست.

این نویسنده همچنین گفت علمای ما قبل از پیروزی انقلاب و در دوران شاهنشاهی که استعمار برای پیشرفت و توسعه منابع مارا غارتگرانه در اختیار گرفته بود (مطابق قاعده نفی سبیل و وظیفه شرعی خود در مقابل سلطه ی امپریالیستی مبارزه و قیام نمودند تا اینکه امام خمینی ره بارهبری و درایت بی بدیل و همراهی و مجاهدت مردم موفق شدند انقلاب را به ثمر برسانند و در سالهای پس از انقلاب نیز علیرغم تمامی تلاشهای دشمنان و دسیسه ها و تجاوزها سرداران و سربازان غیور ما توانستند در مقابل هجمه‌ها بایستند و حتی داعش را با فرماندهی شهید سردار سلیمانی در خارج از مرزها متوقف کنند.

این فعال فرهنگی،سیاسی همچنین گفت اکنون وظیفه‌ی ماست که برای اینکه ثابت کنیم پشت این نظام مقدس ایستاده ایم بامشارکت حداکثری و تحقیق و تشخیص اصلی برای حل مشکلات داخلی کمک نموده مسئولین باکفایت را انتخاب نماییم و یکبار دیگر ثابت کنیم پای کشورمان و استقلال و آزادی و آرمان‌های شرعی و انقلابی مان در گام دوم انقلاب ایستاده ایم.

نشست«نقش من در سرنوشت کشورم»در مرکز شماره ۴ کانون کرج

باقری در پایان گفت  دیگر برنامه هایی مانند معرفی وقایع و ایام و  مسابقه نیز  برای والدین و اعضا هم در این برنامه اجرا شد. 

نشست«نقش من در سرنوشت کشورم»در مرکز شماره ۴ کانون کرج

نشست«نقش من در سرنوشت کشورم»در مرکز شماره ۴ کانون کرج

گفتنی است فعالیت‌های ایام‌الله دهه فجر از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با شعار محوری«جشن ملی، مشارکت قوی ، آینده روشن» همزمان با سرااسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار«جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده‌ی روشن» برگزار خواهد شد .

کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه‌ی فجر استان البرز نیز فعالیت‌های ویژه‌ای را در دو سطح استانی و مراکز در نظر گرفته و برای دانش آموزان مدارس و اعضای مراکز کانون البرز اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =