جلسه‌ی کانون زبان و آموزش پرورش کرمانشاه

جلسه‌ی کانون زبان و آموزش پرورش کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی و ضمن حضور مدیرکل کانون و مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه‌ی کانون زبان و آموزش پرورش کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی و ضمن حضور مدیرکل کانون و مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست کانون زبان استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اهمیت کانون زبان در عصر حاضر گفت: به‌کارگیری راهکارهای موجود در ارائه‌ی خدمات دستگاه‌های اجرایی و نحوه‌ی استفاده از امکانات جهت ارائه‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌ها حائز اهمیت است و ما باید ببینیم که چگونه ‌می‌توان از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های کانون زبان استفاده شود.

جلسه‌ی کانون زبان و آموزش پرورش کرمانشاه
وی تاکید کرد: اهمیت مساله‌ی توجه به زبان و یادگیری زبان در کلاس‌های کانون زبان در واقع مقدمه‌ای‌است برای پیشرفت دانش‌آموز و با فراهم آوردن این امکانات، دانش‌آموز می‌تواند در مراحل خود رشد پیدا نموده و جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش‌هایی که می‌بیند پیش برود.
سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تایید مباحث طرح شده تاکید نمود: ما نیز از این کار حمایت می‌کنیم و ضمن ارتباطی که با مسئولین نواحی استان گرفته شد، از همین‌جا اعلام می‌کنم که از این کار حمایت‌های لازم صورت بگیرد و مورد توجه کامل قرار بگیرد و روسای ادارات نیز حداکثر توجه را به همکاری داشته باشند.
در ادامه نکات، چالش‌ها و مباحث لازم توسط سرپرست کانون زبان ارایه گردید و پس از بررسی‌هایی که صورت پذیرفت، مقرر شد تا تفاهماتی هم در این خصوص بین کانون و آموزش و پرورش شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =