جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش  در کانون کرمانشاه

با حضور دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌ی تعلیم و تربیت استان، جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش در کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌ی تعلیم و تربیت استان، جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش در کانون کرمانشاه برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون کرمانشاه و دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان، ضمن بیان گزارشی از آنچه که تاکنون انجام گرفته است، گفت: بومی‌سازی سند تحول آموزش و پروش در استان که مراحل اجرایی آن در استان در حال طی شدن است از موارد مهمی‌است که باید به آن توجه داشت. برنامه‌های مختلفی در این مدت انجام شده که نمایش فیلم بچه زرنگ در استان کرمانشاه از این موارد بوده و استقبال بسیار خوبی هم از این انیمیشن توسط مخاطبان صورت پذیرفته است.
وی نکاتی در خصوص فعالیت‌های حوزه‌ی انتخابات برای کودک و نوجوان در دهه‌ی فجر طرح نمود و افزود: ایام مبارک دهه فجر، انتخابات و مشارکت در آن از مباحث بسیار مهمی‌است که باید در این زمینه‌ و تبیین اهمیت‌های پیرامون آن کارهای بسیاری به‌خصوص در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام پذیرد، کانون نیز در این زمینه فعالیت‌های بسیاری تدارک دیده که به اقتضای زمان در حال اجرایی شدن می‌باشند.

جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش  در کانون کرمانشاه
سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش، به‌عنوان رییس شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش در استان، ضمن تاکید بر همراهی بیشتر بین دستگاه‌ها، بیان داشت: باید با تمام توان تلاش کنیم که بحث انتخابات به شکلی پر رنگ برگزار شود و با تعامل و هم‌افزایی با یکدیگر و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها، بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
مباحثی پیرامون جشنواره‌ی سرود، برنامه‌های حوزه‌ی انتخابات و فعالیت‌هایی را که می‌توان در این زمینه انجام داد، برنامه‌های دهه مبارک فجر، برگزاری برنامه‌های مشترک و نیز نیازهای‌ مشترک بین دستگاه‌های اجرایی تعلیم و تربیت و... از مطالب طرح شده در این نشست بود که پس از بررسی، مواردی نیز در این حوزه‌ها مصوب شد؛ همچنین قرار بر این شد که در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور متولیان امر، بین دستگاه‌های اجرایی عضو شورا برگزار شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حوزه‌ی انتخابات و حضور پر شور در انتخابات انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =